Dag 13 (17/08)

17 augustus 2025 - Siem Reap, Cambodja

Deze ochtend vertrokken we met de tuktuk naar Angkor Thom, dat is de grootste tempelsite, hij ligt ter noorden van het beroemde Angkor Wat. In Angkor Thom bezochten we een vijftal tempels. Het was zeer indrukwekkend maar ook vermoeiend omdat het heel warm en steeds naar boven en dan terug naar beneden was. Daarna reden we door naar de tempel Ta Prohm, die was zeer mooi omdat die helemaal begroeid was door planten en bomen (er waren ook heel veel toeristen). We aten er ook in een lokaal restaurantje naast de tempel zeer lekkere fried rice. Aan het eind van ons bezoekje aan de tempel waren we volledig uitgeput dus keerden we terug naar het hotel. Daar hebben we wat opgeladen voordat we weer vertrokken om te gaan eten, we aten heel lekker Cambodjaans eten in een mooi restaurant. 

Foto’s

3 Reacties

  1. Nina:
    17 augustus 2025
    Ziet er weer super mooi uit! Zelfs in Frankrijk ben ik jaloers!
  2. Grootva:
    17 augustus 2025
    Inderdaad indrukwekkend mooi! En op de foto's toch niet veel toeristen te zien ?!
  3. Imelda:
    17 augustus 2025
    Heel mooi! Maar al die trappen, pfff...!